Evrim için ne dediler? -10-

1090

Evrim için ne dediler? -10-

 

Vanka: Merhaba ben Vanka, Slovakya'danım. Biyoloji öğrencisiyim. Allah'a inanıyorum ve ben bir bilim insanıyım. Ve dinle bilimin beraber olduğuna inanıyorum.

 

Rebecca: Ben Amerika'dan Rebecca ve Allah'a inanıyorum. 

 

Mark: Merhaba, ben Amerika'dan Mark. Ben bir firma için özel jet yapıyorum. Allah'a inanıyorum. 

 

Eva: Merhaba, ben Eva, Polonya'dan. Avukatım, Allah'a inanıyorum. Evrim teorisine inanmıyorum. 

 

Susane: Ben Allah'a inanıyorum ve evrim teorisine inanmıyorum. 

 

Chris: Allah'a inanıyorum. 

 

Ömer Çelik: Allah'a inanıyorum, evet. Her şeyiyle inanıyorum yani. Evrim teorisini biliyorum. 

 

Sunucu: Evrim teorisine inanıyor musun? 

 

Ömer Çelik: Kesinlikle hayır, inanmıyorum. 

 

Türkiye - Evrim teorisinin olduğunu inanmıyorum ben. Her şeyin Allah'tan geldiğini düşünüyorum. Bizlerin, gerçi her şeyin, sadece bizlerin değil olan her şeyin Allah'tan geldiğine inanıyorum. 

 

Türkiye - Evrim teorisine inanmıyorum. Allah'a inanıyorum.

 

Türkiye - Evrim teorisine inanmıyorum. Allah'a inanıyorum. 

 

Türkiye - Ben de evrim teorisine katılmıyorum. Evet tabii ki Allah vardır ve her şeyi Allah yaratmıştır. 

 

Türkiye - Elhamdülillah Müslümanız. Evrim teorisi diye bir şey yoktur. Ben kendi görüşüm olarak Allah'a inanıyorum. 
 

 

 

 

 

A9TV Televizyonu Adnan Oktar Harun Yahya Sohbetler Belgeseller A9 TV Yeni Frekansımız: Türksat 3A Uydusu FREKANS: 12524 Dikey Batı Sembol Oranı: 22500

PAYLAŞ
logo
logo
logo
logo
logo
logo
İNDİRMELER
mp3mp4