Eğer yeryüzünde şimdikinden daha az oksijen olsaydı, ozon yok olup canlılık sona ererdi. www.evreninyaratilisi.com
Eğer Yeryüzünde Şimdikinden Daha Az Oksijen Olsaydı, Ozon Yok Olup Canlılık Sona Ererdi.
778


Eğer yeryüzünde şimdikinden daha az oksijen olsaydı, ozon yok olup canlılık sona ererdi. www.evreninyaratilisi.com