Ermeni sorunu hakkında ne düşünüyorsunuz? (İzleyici sorusu)

630

Adnan Oktar'ın 8 Kasım 2017 tarihli A9 TV röportajından


Ermeni sorunu hakkında ne düşünüyorsunuz?

 

İZLEYİCİ SORUSU: Ermeni sorunu hakkında ne düşünüyorsunuz?

 

ADNAN OKTAR: Ermeni sorunu, bizim kendi evlatlarımız, açarız Ermenistan sınırını, vizeyi, pasaportu kaldırırız, evlatlarımızı bağrımıza basarız. Bu kadar kolay. Niye Ermeni sorunu olsun? En âlâ doktorlar, sanatçılar, hep Ermenilerden de, milleti sadıka. Ve o devirde bizim paşalarımızın birçoğu Ermeniydi. Mübarek, temiz insanlardır Ermeniler. Dürüsttürler, çalışkan, vefalı insanlardır. Evlad-ı Fatihan'dır hepsi. Dolayısıyla yanlış bir politika uygulandı o devirde. Onu düzeltilmesi gerekiyor. Bu kadar.

 

PAYLAŞ
logo
logo
logo
logo
logo
logo
İNDİRMELER
mp3mp4