Nezaket kurallarını uygulamak sizce mantıklı mı?

5344

Sayın Adnan Oktar’ın 11 Mayıs 2018 tarihli Canlı Sohbetler yayınından.

 

İZLEYİCİ SORUSU: Nezaket kurallarını uygulamak sizce mantıklı mı?

 

ADNAN OKTAR: Abartılı biraz kızdırıcı, çok yapmacık oluyor. Affedersiniz beyefendi. Söylemesi ayıp bilmem ne, dökülerek falan. Bu nedir? Makul samimi olmak lazım. Nezaket kuralı diye. Candan hareketler nezaket kuralıdır. En güzel nezaket samimi olmaktır. Samimiyetsizlik nezaketsizliktir.
 

PAYLAŞ
logo
logo
logo
logo
logo
logo
İNDİRMELER
mp3mp4