| Ne demişti | Ne oldu | ||
|---|---|---|---|
| Türkiye, 03 Ocak 2011
| ||
Parasızlık hastalar için sorun olmayacak
Özet
Sağlık Bakanlığı'nın genelgesiyle özel hastanelerde kanser, doğum, yoğun bakım ve kalp hastalıkları gibi birçok alanda hastalardan ilave ücret alınamayacağı belirtilmektedir. Makalede, hasta olmanın bir suç değil, bir şeref olduğu ve hastaların tüm ihtiyaçlarının milletçe karşılanması gerektiği vurgulanmaktadır.
Önemli Noktalar
- Özel hastaneler belirli sağlık hizmetleri için ilave ücret talep edemeyecektir.
- Kanser, doğum, yoğun bakım ve kalp hastalıkları gibi tedaviler ücretsiz sunulacaktır.
- Hasta olmak bir milletin sorumluluğu ve onuru olarak kabul edilmelidir.
- Hastaların yeme, içme, konfor ve tedavi gibi tüm ihtiyaçları karşılanmalıdır.
- En kaliteli hastanelerde hastalara hürmet ve sevgi gösterilmelidir.
- Hastadan para alınmaması milli bir terbiye olarak benimsenmelidir.
Sıkça Sorulan Sorular
Sağlık Bakanlığı'nın 2011 genelgesi neyi hedeflemektedir?
Sağlık Bakanlığı'nın 2011 genelgesi, özel hastanelerin kanser, doğum, yoğun bakım ve kalp hastalıkları gibi birçok konuda hastalardan ilave ücret talep etmesini engellemeyi hedeflemektedir.
Hasta olmak nasıl bir sorumluluk olarak ele alınmaktadır?
Hasta olmak, bir suç değil, milletin bir sorumluluğu, şerefi ve onuru olarak ele alınmaktadır. Hastaların tüm ihtiyaçları, yemesinden içmesine, konforundan tedavisine kadar milletçe karşılanmalıdır.
Hastalara özel hastanelerde nasıl bir hizmet sunulması beklenmektedir?
Hastalara en kaliteli ve güzel hastanelerde, birinci sınıf hizmet sunulması beklenmektedir. Tedavileri sırasında hürmet ve sevgi görmeleri, geniş salonlarda oturtulmaları gibi konforlu bir ortam sağlanması gerektiği belirtilmektedir.
Parasız sağlık hizmeti anlayışı neden önemlidir?
Parasız sağlık hizmeti anlayışı, hasta olan bireylerin maddi durumları ne olursa olsun en iyi tedaviyi alabilmelerini sağlaması açısından önemlidir. Bu durum, toplumsal dayanışma ve milli bir terbiye olarak görülmektedir.





