Çok fazla kadına aşık olmak yanlış mı?

706

Sayın Adnan Oktar’ın 5 Haziran 2018 tarihli Canlı Sohbetler yayınından.

 

İZLEYİCİ SORUSU: Çok fazla kadınla aşık olmak yanlış mıdır?

 

ADNAN OKTAR: Eğer Allah'ın tecellisi olarak, Allah'a sevgi olarak aşık oluyorsan zaten bu gerekir. İnsan kediye de aşık olur, kuşa da aşık olur. Kadına da aşık olur. Çok güzeller hepsi. Ama koruyup-kollayacaksın, sevgi göstereceksin, saygı göstereceksin, hürmet göstereceksin. Namusunu, haysiyetini, şerefini koruyup-kollayacaksın. Sağlığına, sıhhatine, dinine, imanına titiz olacaksın, kıskanacaksın. Gerekirse canını ortaya koyacaksın korumak için. Öyle olur.
 

PAYLAŞ
logo
logo
logo
logo
logo
logo
İNDİRMELER
mp4mp3