Hak kitaplar olmasaydı ne olurdu? (İzleyici sorusu)

31309

Adnan Oktar'ın 5 Aralık 2017 tarihli A9 TV röportajından

 

Hak kitaplar olmasaydı ne olurdu?

 

İZLEYİCİ SORUSU: Hak kitaplar olmasaydı ne olurdu?

 

ADNAN OKTAR: Hak kitaplar olmasaydı deli olurdu insanlar, divane olurdu. Müthiş bir kan denizi olurdu. Dünya helak olurdu, batardı. Kainat birbirine girerdi. Aile olmazdı, devlet olmazdı, ahlak olmazdı. Olmazdı da olmazdı, hiçbir şey olmazdı. Sevgi, merhamet, şefkat her şey ortadan kalkardı.


 

PAYLAŞ
logo
logo
logo
logo
logo
logo
İNDİRMELER
mp3mp4