Başbakanımızın Musevilerin Hanuka bayramı'nı kutlaması çok güzel ve dengeleyici olmuş.

19315

Adnan Oktar’ın 11 Aralık 2017 tarihli A9 TV röportajından


Başbakanımızın Musevilerin Hanuka bayramı'nı kutlaması çok güzel ve dengeleyici olmuş.

 

Sunucu: Başbakan Yıldırım, Musevi vatandaşların Hanuka Bayramı dolayısıyla mesaj yayınladı. Başbakan Binali Yıldırım, “tarihimizin her döneminde karşılıklı saygı, sevgi ve hoşgörü ruhuyla ahenk içinde bir arada yaşadığımız, sevinçlerimizin yanı sıra kederlerimizi de paylaştığımız Musevi vatandaşlarımız, Türkiye'nin beşeri zenginliğine müstesna katkılar sağlamaya günümüzde de devam etmektedirler” ifadesini kullandı.

 

Adnan Oktar: Güzel konuşmuş, iyi olmuş. Dengeleyici. Tayyip Hocam da böyle güzel bir açıklama yapacaktır tahmin ediyorum. Dengeleme önemli. Çünkü Musevi halkın, masumların hiçbir suçu yok, bir şeyi yok. Onları ayırmak çok önemli bir konu.

 

PAYLAŞ
logo
logo
logo
logo
logo
logo
İNDİRMELER
mp3mp4