Eski Başbakanlık İnsan Hakları Başkanı Prof. Dr. Vahit Bıçak'ın A9 TV Hakkındaki Görüşleri

33386

Eski Başbakanlık İnsan Hakları Başkanı Prof. Dr. Vahit Bıçak'ın A9 TV Hakkındaki Görüşleri

 

Prof. Dr. Vahit Bıçak: A9 Kanalı’nın yayınında bulunmaktan büyük bir mutluluk duydum. Yeni dinamik bir kanal. Kanal program yapan ve yönetici arkadaşlar vizyon sahibi arkadaşlar. Kısa süre içerisinde büyük atılım yapıp, dünyanın önde gelen saygın kanalları arasında yer alacakları aşikar görülüyor. Kendilerine yollarının açık olmasını diliyor başarı temennilerimi iletiyorum.
 

PAYLAŞ
logo
logo
logo
logo
logo
logo
İNDİRMELER
mp3mp4